Blog

  • Kako Anita prihrani čas pri delu v referenčni ambulanti ZD Nova Gorica

    Ko medicinska sestra v referenčni ambulanti odpre novo obravnavo pacienta, je zanjo ključnega pomena, da lahko obravnavo odpre čimhitreje in…

  • Krajše operacije in manjša možnost okužb

    Pregledovanje medicinskih slik v sterilnem območju med operacijo je za kirurga zahtevna naloga. Zato so se na Kirurški kliniki v…

  • Infonetovi asistenti v OZG

    Klemen, Simon in Domen so v zadnjem času poskrbeli, da so procesi v Osnovnem zdravstvu Gorenjske tekli tekoče in da…

  • Skrbimo za učinkovitejši sprejem na Jesenicah

    Predstavljamo vam še eno bolnišnico, ki se je odločila optimizirati proces sprejema pacientov in obenem razbremeniti svoje administrativno osebje.

  • Vrstomat v zasebni ambulanti uspešno razbremenil zdravstveno osebje

    Vrstomat že nekaj mesecev uspešno uporabljajo v zasebni otroški ambulanti dr. Hermine Krese v Tržiču, kjer so nam prijazno predstavili…

  • Prenova učilnice v Infonetu

    Izobraževanja v SRC Infonetu bodo odslej še prijetnejša. Napovedujemo nekaj jesenskih delavnic, ki jih bomo izvedli na vašo željo.

  • Ogledali smo si delovne procese bolnišnice v Hamburgu

    V SRC Infonetu smo vedno veseli novih znanj. Eden od načinov pridobivanja novih izkušenj pa je vsekakor tudi obisk tujine,…

  • Vrstomati tudi uradno v uporabi v izolski bolnišnici

    Po enomesečni poskusni uporabi Vrstomatov v Splošni bolnišnici Izola so danes v bolnišnici pripravili tudi uradno predstavitev SRC Infonetove rešitve…

  • Centralni avtomatski sprejem za razbremenitev bolnišničnega osebja

    Z uporabo avtomatskega terminala se lahko pacienti avtomatsko prijavijo ob obisku bolnišnice. Ni več potrebe po dolgih vrstah pred administrativnimi…

  • Vas zanima, koliko časa v resnici rešujemo vašo težavo?

    Želimo vam olajšati komunikacijo z nami. Prek našega novega spletnega podpornega centra lahko oddajate zahtevke neposredno naši podpori…