Blog

  • Vnos podatkov pri testiranju je z eMBL enostaven in hiter

    Z mag. Markom Bitencem, dr. med. smo se pogovarjali, kako so informacijske rešitve v teh časih omogočile obravnavo pacientov ter…

  • Hitro testiranje, hiter odziv, zmogljiva rešitev

    Z mag. Markom Bitencem, dr. med. smo se pogovarjali, kako so informacijske rešitve v teh časih omogočile obravnavo pacientov ter…

  • Sprejemajte prave odločitve z zmogljivo poslovno analitiko

    Platforma ASK.BI bo nadomestila program K22

  • Enostavna rešitev za spremljanje Covid-19 cepljenj za zdravstvene delavce in paciente

    Rezervacija termina za cepljenje prek spletne rešitve doZdravnika.si

  • Papirnate temperaturne liste so pospravili v omaro

    Pričetek uporabe elektronsko temperaturno-terapevtskega lista v prvi večji zdravstveni ustanovi

  • Nimate dostopa do pacientovih podatkov, pa jih nujno potrebujete?

    Časovno omejen dostop do zdravstvene dokumentacije pacienta v centralnem registru podatkov pacienta (CRPP)

  • doZdravnika.si – nov način dela s pacienti

    Spletna rešitev doZdravnika.si je prisotna v nekaterih zdravstvenih ustanovah že več kot dve leti. Registriranih ima več kot 22.000 uporabnikov…

  • Preselili smo se!

    Vam mesečno fakturiranje vaših storitev vsak mesec povzroča preglavice? Porabite preveč časa za pripravo ter pošiljanje faktur in bi se…

  • Za enostavno in hitro mesečno fakturiranje poskrbimo mi!

    Vam mesečno fakturiranje vaših storitev vsak mesec povzroča preglavice? Porabite preveč časa za pripravo ter pošiljanje faktur in bi se…

  • doZdravnika.si omogoča tudi video posvet med zdravnikom in pacientom

    V doZdravnika.si že omogočamo varen način komunikacije med zdravniki in pacienti, trenutne izredne razmere pa so nas spodbudile, da smo…

  • Z eTTL-jem je boj proti koronavirusu veliko enostavnejši

    V Bolnišnici Topolšica se na paciente z novim koronavirusom pripravljajo že vnaprej, še pred sprejemom prvega okuženega pacienta

  • TeleFarma – sodobna komunikacija med zdravniki in kliničnimi farmacevti

    TeleFarma nudi vsem zdravnikom, ne glede na njihovo lokacijo, enakovreden dostop do storitev kliničnega farmacevta ter boljše sodelovanje zdravnikov in…

  • Digitalizacija procesov obravnave pacienta v CZBO

    Pred kratkim smo obiskali Center za bolezni otrok v Šentvidu pri Stični, ki je med prvimi zdravstvenimi ustanovami v Sloveniji,…

  • Bolnišnica Topolšica prejemnica nagrade CIO leta 2019

    Na letošnji strokovni konferenci CIO leta 2019 so tretjič podelili nagrado digitalna preobrazba leta. Prejela jo je Bolnišnica Topolšica, ki…

  • Z eTTL še korak naprej pri digitalni preobrazbi Centra za bolezni otrok

    Center za bolezni otrok v Šentvidu pri Stični je med prvimi zdravstvenimi ustanovami v Sloveniji, v katerih so se odločili,…

  • Infonetovi asistenti v Bolnišnici Topolšica

    Ob strokovnem delu morajo zaposleni v zdravstvenih ustanovah svoj čas nameniti tudi delu z računalnikom in informacijskim sistemom. Vendar pa…

  • V sodelovanju z ZZZS smo razvili še enostavnejši Vrstomat

    Postopek sprejema pacientov v slovenskih zdravstvenih ustanovah se vse bolj digitalizira. Ustanov, ki uporabljajo avtomatiziran postopek sprejema, je vedno več,…

  • Digitalna preobrazba procesov v Bolnišnici Topolšica

    ”Trenutna pravila v zdravstvu se postavljajo na popolnoma drugo raven.”

  • Nam želite sporočiti težave hitreje in brez čakanja?

    Ker se v SRC Infonetu nenehno trudimo upoštevati vaše želje in prihraniti vaš čas, smo naš sistem za oddajanje podpornih…

    infonet
  • Video navodila: eNaročanje in avtomatizirana obravnava pacienta

    Kako naročimo pacienta na specialistični pregled na podlagi izdane eNapotnice? Kako pacientu s pomočjo SMS opomnikov in Vrstomata olajšamo pripravo…

  • Že veste, ali so vaši pacienti zadovoljni z vašo storitvijo?

    Si želite, da se pacienti počutijo dobro in so zadovoljni z opravljeno storitvijo? Veste, v čem ste res dobri in…

    infonet
  • Kdaj sem pa jaz na vrsti? Saj vse piše na TV zaslonu Vrstomata

    Postopek sprejema pacienta je povsem enak že desetletja. Ni se bistveno spremenil niti z uvedbo kartice zdravstvenega zavarovanja, kar se…

  • Podpiramo vas tudi med dopusti

    Naš sistem za oddajanje podpornih zahtevkov izboljšali, tako da boste imeli še boljši pregled nad odpravljanjem vaših težav. Preberite si,…

    infonet
  • Zakaj GDPR, Splošna uredba o varstvu podatkov, v resnici sploh ni tako strašna

    Zadnjih nekaj tednov nas z vseh strani skorajda strašijo z novicami o Splošni uredbi o varstvu podatkov in kaj vse…

  • Z enim klikom do natančnih vrednosti rastnih krivulj

    Prisluhnili smo potrebam pediatričnih ambulant ter razvili novo funkcionalnost, ki omogoča računalniško podporo spremljanju rastnih krivulj. Do sedaj so se…

  • Hitreje do osebnega zdravnika v ZD za študente

    V zdravstvenem domu za študente v Ljubljani so se zaradi velikega števila telefonskih klicev v ambulante odločili za bolj sodoben…

  • Video predstavitev modula za eNaročanje

    Za lažjo uporabo eNaročanja v naših programih BIRPIS21 in ISOZ21 smo pripravili navodila tudi v video obliki.

  • Imejte popoln nadzor nad vsemi stroški v vaši zdravstveni ustanovi

    Za uspešno poslovanje zdravstvene ustanove je potrebno imeti nadzor nad stroški delovanja, za karseda jasno sliko poslovanja pa je vedno…

  • Vrstomat predlagan za standardno prakso

    Na letošnji razglasitvi nagrade Dobra praksa revije Medicina danes so naši Vrstomati dobili prav posebno priznanje. S strani komisije so…

    infonet
  • Kako Anita prihrani čas pri delu v referenčni ambulanti ZD Nova Gorica

    Ko medicinska sestra v referenčni ambulanti odpre novo obravnavo pacienta, je zanjo ključnega pomena, da lahko obravnavo odpre čimhitreje in…