Terme Zreče med prvimi uporabljajo prenovljeno eNaročanje V3

Terme Zreče med prvimi uporabljajo prenovljeno eNaročanje V3
11. 1. 2022 Aleš Mali

Terme Zreče med prvimi uporabljajo prenovljeno eNaročanje V3

Slovenija predstavlja dobro prakso na področju eZdravja v Evropi, ki je v različnih poročilih posebej izpostavila storitev digitalnega potrdilo o bolniškem staležu.

Za nas, SRC Infonet, so dostopne in varne informacije v zdravstvenem varstvu ter bolj personalizirane e-storitve za vse državljane naše glavno vodilo. Zato že od same uvedbe eNaročanja aktivno sodelujemo v dialogu z uporabniki in naročniki ter s predlogi za izboljšave.

 

eZdravje predstavlja okolje, v katerem se povezujejo lokalni zdravstveni informacijski sistemi z javnimi e-storitvami in prek katerega lahko zdravstveni delavci in državljani dostopamo do podatkov in informacij relevantnih v procesu zdravstvene obravnave. eNaročanje uporabljamo od leta 2017, ko je digitalna forma nadomestila papirni  zeleni obrazec, ki smo jih pošiljali po pošti izbranemu specialistu. Pacient se zato hitro, varno in učinkovito naroči na specialistično obravnavo na podlagi napotnice, enostavno izbere  izvajalca zdravstvene storitve, primarno glede na čakalno dobo ter je obveščen o naročenih terminih. Po podatkih NIJZ, upravljalcem eZdravja, je na mesečni ravni izdanih med 300.000 in 400.000 eNapotnic.  Kot vse storitve se tudi eNaročanje nadgrajuje.

 

 

Terme Zreče

Z novim letom smo v Termah Zreče, ki uporabljajo SRC Infonetov zdravstveni informacijski sistem, uspešno prešli na novo verzijo eNaročanja V3. Bolniški informacijski sistemi s prenovljeno verzijo eNaročanja V3 prispevajo k optimizaciji administrativnih procesov znotraj ustanove, pa tudi k učinkovitejšemu zbiranju in spremljanju podatkov o številu čakajočih pacientov in čakalnih dobah na nacionalni ravni.

Pomembnejša nova funkcionalnost, ki bo prispevala k večji učinkovitosti pri razpolaganju z resursi in večji kakovosti storitve na ravni zdravstvene ustanove, je, da sedaj na eno napotnico hkrati naročamo na npr. prvi pregled pri specialistu, CT in operacijo. Za pacienta se sam proces ne bo bistveno spremenil, bo pa imel boljši pregled nad procesom zdravljenja, vsi podatki o naročenih terminih pa bodo zbrani na eni napotnici. Hkrati je omogočena elektronska komunikacija med zdravnikom napotovalcem (primarni, družinski zdravnik) in napotnim zdravnikom, na primer za hitra dodatna pojasnila ali urejanje spremembe nujnosti napotnice.

Veseli nas, da skupaj s Termami Zreče postavljamo nove mejnike. So namreč ena prvih zdravstvenih institucij v Sloveniji, ki polno uporablja posodobljeno eNaročanje s ciljem večje kakovosti obravnave pacienta in boljših izidov zdravljenja.

Potrebujete podporo?

 

Aleš Mali
vodja področja bolnišnice v SRC Infonetu

Pišite nam na info@infonet.si ali nas pokličite na tel. številko 04/600 76 00 za vse morebitne dodatne informacije.

Brez komentarjev

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*