Podpiramo vas tudi med dopusti

Podpiramo vas tudi med dopusti
10. 8. 2018 infonet

Podpiramo vas tudi med dopusti

V SRC Infonetu se zavedamo, da potrebujete brezhibno programsko opremo, ki podpira vaše delovne procese. Ali pa vsaj zelo dobro podporo, če programska oprema ni tako zelo brezhibna. Zato smo naš sistem za oddajanje podpornih zahtevkov izboljšali, tako da boste imeli še boljši pregled nad odpravljanjem vaših težav. Preberite si, kako.

Takojšnji pregled nad stanjem vseh vaših zahtevkov

Večina naših strank in partnerjev že ve, da boste svojo težavo prijavili v naš podporni center najhitreje tako, da se prijavite v podpora.infonet.si in oddate zahtevek. Na ta način se boste najhitreje izognili čakanju na prosto telefonsko zvezo, zahtevku pa lahko pripnete tudi slike, ki jih prek telefona seveda ne morete oddati.

Takoj po prijavi vas pričaka pregled vseh vaših zahtevkov, razdeljenih po stanju (novi, v reševanju, za posredovanje in zaključeni). S klikom na posamezen gumb vam je takoj na voljo pregled skupine zahtevkov in lahko torej na hiter način pregledate vse zahtevke, ki jih trenutno rešujemo za vašo ustanovo.

Enostavno iskanje

Zahtevke lahko iščete po ključnih besedah z enostavnim iskalnikom, ki takoj prikaže želene rezultate, dodali pa smo tudi možnost filtriranja po stanju zahtevka. Vpeljali smo tudi novo stanje “za posredovanje”, s katerim označujemo zahtevke, ki zahtevajo vaše dodatno posredovanje (npr. pripetje zaslonske slike). Na ta način ni več nobenih dvomov, kako poteka reševanje posameznega zahtevka.

Kdo iz vaše ustanove pa ima težave?

Ker razumemo, da lahko zahtevke oddajate različne osebe iz iste ustanove, smo obrazec za oddajo zahtevka dopolnili s polji za kontaktne podatke. Na ta način lahko zagotovite, da boste email sporočila ob rešitvi zahtevka prejeli na naslov navedene osebe. Če pa zahtevke oddaja vsakič ista oseba, lahko podatke samodejno vnese s klikom na gumb “enako kot prejšnjič”.

Živjo? Zdravo! Že pripenjam sliko…

Med reševanjem zahtevka lahko pošiljate dodatna sporočila, ki jih niste uspeli posredovati v času oddaje, osebje SRC Infoneta pa lahko nanje sproti odgovarja. Posebno pozornost smo namenili priponkam. Vmesnik za oddajo priponk smo namreč v celoti napisali na novo, saj smo ga želeli spremeniti v skladu z vašimi željami.

Od sedaj lahko k novemu ali že odprtemu zahtevku oddate poljubno število priponk, oddane priponke pa tudi vidite pri pregledovanju zahtevka.

Resnično nas ne zanimajo podatki vaših pacientov

Ker se zavedamo pomena varovanja osebnih podatkov (o tem smo tudi že večkrat pisali), smo izdelali posebni vmesnik za anonimizacijo naloženih slik. V trenutku, ko k zahtevku pripnete slike, ste namreč pozvani k cenzuri morebitnih osebnih podatkov na sliki. To storite tako, da s črnim čopičem v aplikaciji enostavno prekrijete vse podatke, ki jih ne morete deliti z nami.

Niste zadovoljni z rešitvijo zahtevka? SRC Infonet, ponovi vajo!

Ko je zahtevek zaključen, z rešitvijo pa morda niste zadovoljni, lahko zahtevek ponovno odprete. To storite z enim klikom in vpisom krajše razlage, zakaj želite ponovno odprtje zahtevka. Naša ekipa se bo seveda hitro potrudila, da vaš zahtevek ponovno reši na vam bolj sprejemljiv način.

Hitrejši dostop iz BIRPIS21 in ISOZ21

Če ste pozabili, da lahko podporne zahtevke oddajate elektronsko prek spletnega naslova podpora.infonet.si, vam bo od sedaj dalje na voljo hitra bližnjica neposredno iz programov BIRPIS21 in ISOZ21. S klikom na zeleni gumb Potrebujem podporo boste lahko na hiter način oddali podporni zahtevek za vašo težavo in se tako izognili čakanju na prosto telefonsko zvezo.

…in to še ni vse!

Trenutno se pripravljamo na nadgradnjo našega podpornega portala, ki jo bomo objavili predvidoma jeseni. Nova različica bo na enem mestu vsebovala novice iz sveta zdravstva, omogočala enostavnejši dostop do posodobitev programske opreme ter vključevala obširen iskalnik vsebine. Se že veselite? Mi se vsekakor.

Naštete funkcionalnosti smo razvili na osnovi vaših pobud in zanje se vam iskreno zahvaljujemo. Le z vašo pomočjo vam lahko ponudimo ustrezna orodja, ki vam bodo v pravo pomoč. Če pogrešate še katero izmed funkcionalnosti in želite prispevati svoje ideje za nastajajočo nadgradnjo podpornega portala, nam svoje želje sporočite spodaj v komentarjih.

Seveda pa ne pozabite pregledati svojih podpornih zahtevkov:

dr. Denis Pavliha

dr. Denis Pavliha
Direktor marketinga

Denis Pavliha je direktor marketinga v SRC Infonet, s svojim delom pa pokriva tudi področje splošne administracije in prvonivojske podpore. Ima več kot 10 let delovnih izkušenj pri uporabi tehnoloških rešitev na področju zdravstva.

Brez komentarjev

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*