Kdaj sem pa jaz na vrsti? Saj vse piše na TV zaslonu Vrstomata

Kdaj sem pa jaz na vrsti? Saj vse piše na TV zaslonu Vrstomata
9. 10. 2018 Miha Kaufman

Kdaj sem pa jaz na vrsti? Saj vse piše na TV zaslonu Vrstomata.

Postopek sprejema pacienta je povsem enak že desetletja. Ni se bistveno spremenil niti z uvedbo kartice zdravstvenega zavarovanja, kar se je zgodilo pred točno 20 leti. To pa zato, ker je v osnovi dober. Deluje. Ni pa najbolj primeren ne za paciente ne za zdravstveno osebje.

Osebje ima danes že povsem nepotrebno delo z vpisom pacienta pri sprejemu in obveščanjem zdravnika o njegovem prihodu. Veliko energije pa jemljejo tudi vprašanja pacientov, tiha ali glasno izražena, o vrstnem redu. Ta je zelo spremenljiv, saj pacienti pogosto pridejo precej pred ali po naročenem terminu. Tudi nujnost obravnave je različna. Zato pacienti skoraj nikoli ne vedo, kateri so na vrsti in kako dolgo bodo čakali. Bolj so čakalnice polne, slabše volje so. Povsem brez potrebe.

Vrstomat je bil že lani predlagan za standard, ki naj bi ga uporabljale vse zdravstvene ustanove. Danes njegove prednosti uspešno izkorišča že več kot 20 bolnišnic in zdravstvenih domov.

Prednost Vrstomata je, da registracija poteka hitreje. Ko se pacient uspešno registrira, se sestri v ambulanti na delovni listi izpiše ime in priimek pacienta ter zaporedna številka. Sestra s pritiskom na gumb omogoči, da se na ekranu izpiše, kateri pacient naj vstopi v katero ambulanto.

Menim, da se je stanje izboljšalo, odkar uporabljamo Vrstomat. Delo je olajšano. Zmanjšala se je gneča na hodniku. Pacienti so začeli upoštevati, da lahko pridejo le 15 min pred določeno uro.

vodja administracije

 

Poglejte si, kako smo z majhnimi, a premišljenimi ukrepi povsem spremenili izkušnjo obiska zdravnika. In mimogrede izpraznili prepolne čakalnice.

 

 

 

 

 

 

S tem je izkušnja obiska pri zdravniku tudi bistveno prijaznejša za paciente. Pred vsako ambulanto je nedvoumen in vedno aktualen vrstni red sprejema. Prek mobilne aplikacije ga lahko spremljamo tudi zunaj zdravstvene ustanove. Pacientom ni treba ves čas čakati pred ambulanto, zato so tudi čakalnice občutno bolj prazne in prijetne. K temu veliko pripomore tudi omejitev sprejema pacienta več kot 15 minut pred naročeno uro.

 

Gre za zelo obremenjene ambulante, kjer so bile v preteklosti vedno dolge vrste, polni hodniki, veliko slabe volje in dolgega čakanja, pa tudi zatohlih hodnikov…

To se je očitno zelo spremenilo z avtomatiziranim vpisom z zdravstveno izkaznico ob prihodu ter registracijo prihoda in takojšnjim prikazom vrstnega reda na zaslonu. Tudi kasnejša obravnava poteka zelo organizirano, nikoli se ne čaka več kot 5 minut (najprej rentgen, potem pregled, nato nadaljnje obravnave). Vidi se, da je bil vložen trud v organizacijo, da se skuša spoštovati tudi čas pacientov in da vse teče čim bolj hitro. Tako so čakalne vrste minimalne. Nekoliko dlje se čaka le na izvid, kar pa lahko tudi še uredite…

Tudi hodniki, kjer se čaka, so svetli, prezračeni, dovolj je prostora za sedenje. Takšna organizacija je lahko samo zgled tudi za druge v zdravstvu.

ga. Cveta iz Domžal

Ali še vedno niste povsem prepričani, če je Vrstomat ustrezna rešitev za vaše delovne procese? Pišite nam in svetovali vam bomo, kako do optimalnejšega poteka dela.

Optimizirajte svoje delovne procese z Vrstomatom

Pišite nam … ali pa si preberite več o Vrstomatu.

Miha Kaufman

Miha Kaufman
produktni vodja

Miha Kaufman je produktni vodja v SRC Infonet, s svojim delom pa pokriva področje avtomatskega sprejema pacientov v zdravstvenih ustanovah.

Brez komentarjev

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*