Hitreje do osebnega zdravnika v Zdravstvenem domu za študente Univerze v Ljubljani
V Zdravstvenem domu za študente Univerze v Ljubljani so se zaradi velikega števila telefonskih klicev v ambulante odločili za bolj sodoben način sprejemanja naročil svojih pacientov na pregled pri osebnem zdravniku.
S pomočjo spletne aplikacije doZdravnika.si se njihovi pacienti sedaj lahko izognejo dolgotrajnemu čakanju na prosto telefonsko zvezo in si kar sami izberejo ter rezervirajo termin obiska v ambulanti, aplikacija pa je tudi direktno povezana z informacijskim sistemom ambulante.
Lahko razbremenimo telefonske linije?
Zavedamo se, da so zdravstvene ambulante vedno bolj obremenjene. Poleg administrativnega dela pa medicinske sestre še dodatno obremenjujejo telefonski pogovori s pacienti. Verjetno bi se veliko medicinskih sester strinjalo s trditvijo, da bi precejšen del njihovega delovnika lahko zavzelo že samo telefonsko naročanje pacientov, če ne bi omejili ur za naročanje.
Veliko število klicev povzroči zasedenost in nedosegljivost telefonskih zvez, kar razumljivo pripelje do nezadovoljstva pacientov. Ob odsotnostih sester, npr. bolniške odsotnosti, pa je potrebno zagotoviti tudi nadomeščanja pri telefonskem naročanju.
Dolgotrajna pregovarjanja, ki vam kradejo čas
Iz pogovorov z zdravstvenim osebjem smo zasledili, da so pacienti že zelo slabe volje, ko le uspejo priklicati medicinsko sestro, temu pa sledijo še dolgotrajni pogovori o izbiri pravega termina obiska pri zdravniku.
Konkretni podatki nam govorijo, da je takih klicev na dan lahko tudi sto, ob bolj obremenjenih dnevih, na primer ob ponedeljkih, pa celo do tristo.
Ko so nam v SRC Infonetu ponudili predstavitev nove rešitve za spletno naročanje, smo z nestrpnostjo pričakovali, kaj to bo. Po predstavitvi smo bili odločeni, da je taka rešitev prava za naš zdravstveni dom.
Barbara Pregl, dr.med., specialistka družinske medicine, prva uporabnica aplikacije doZdravnika.si
Pacienti želijo hitrejši in sodobnejši način naročanja
V Zdravstvenem domu za študente Univerze v Ljubljani so nam zaupali tudi, da so vsako leto v anketah o zadovoljstvu pacientov dobivali namige o boljših načinih naročanja, na primer elektronskem naročanju, pa jim do sedaj niso uspeli ponuditi konkretnejših rešitev.
Sedaj, kot pravijo v zdravstvenem domu, pacientom končno lahko odgovorijo, da je spletno naročanje omogočeno tudi v njihovi ustanovi.
Spletna naročila na preglede že prvi dan uporabe aplikacije doZdravnika.si
Že prvi dan po namestitvi sistema v Zdravstvenem domu za študente Univerze v Ljubljani so pacienti novost sprejeli ter se takoj začeli naročati. Vsak dan se je število registriranih uporabnikov v aplikaciji ter konkretnih naročil na preglede, ki so bila avtomatsko vnešena v informacijski sistem zdravstvenega doma, povečevalo.
Do danes se je v zelo kratkem času spletno naročilo že skoraj 250 pacientov, kar je odlično, če upoštevamo dejstvo, da zdravstveni dom novega načina naročanja sploh še ni posebej oglaševal. V ustanovi so razobesili še informativne plakate, kmalu pa bodo razdelili letake po čakalnicah, kar bo zagotovo pripomoglo k še bolj razširjeni uporabi aplikacije doZdravnika.si.
Enostavno in elegantno naročanje direktno v informacijski sistem ambulante
Zdravstveno osebje zdravstvenega doma lahko v svojem programu ISOZ21 takoj vidi, kateri pacienti so se že spletno naročili in jih z zanimanjem povpraša za mnenje o novem načinu naročanja na preglede. ”Enostavno”, ”elegantno” in ”to smo čakali” so odzivi, katerih smo tudi v SRC Infonetu zelo veseli.
doZdravnika.si pa ni prijazen le za paciente, temveč tudi za zdravstveno osebje, saj se naročila pacientov na preglede avtomatično zabeležijo v informacijskem programu posamezne ambulante, torej brez dodatnega pretipkavanja ali vnašanja prejetih rezervacij. Urniki se torej ”polnijo” kar sami.
Veseli nas tudi dejstvo, da uporaba spletne aplikacije ni omejena s starostjo pacientov. Pacienti Zdravstvenega doma za študente Univerze v Ljubljani namreč niso le študentje, temveč je kar nekaj njihovih pacientov že zunaj študentskih let. Aplikacija doZdravnika.si pa omogoča enostavno uporabo, ki je razumljiva vsakomur.
Takoj, ko smo objavili povezavo na doZdravnika.si na naši spletni strani, so se prvi pacienti že naročili.
Barbara Pregl, dr.med., specialistka družinske medicine
Prihraniti želimo čas pacientov ter medicinskih sester
Vodilna ideja, ki nas je peljala do razvoja aplikacije za spletno naročanje pacientov direktno v urnike zdravstvenih ustanov, je bilo dejstvo, da je popolnoma brez potrebe, da bi pacienti zapravljali svoj čas s čakanjem na prosto telefonsko zvezo z ambulanto, kar razumljivo vodi v slabo voljo.
Menimo tudi, da medicinske sestre niso telefonistke, zato jim želimo pri naročanju pacientov pomagati. Še en primer velike prednosti pri uporabi aplikacije je, ko je medicinska sestra neplanirano nekaj dni odsotna (npr. zaradi bolniške odsotnosti) – takrat se urnik ambulante avtomatično sam polni z rezervacijami terminov na preglede prek spletne aplikacije, brez potrebe po telefonskem naročanju.
Veseli smo odzivov medicinskih sester, ki so prve uporabnice naše nove aplikacije, saj so le-te navdušene.
Telefonija je in bo večen problem. Naročanje pacientov s pomočjo aplikacije doZdravnika.si je veliko bolj elegantno. Pričakujemo, da nas bo aplikacija zelo razbremenila, saj ob najbolj obremenjenih dnevih v naši ambulanti dnevno sprejmemo tudi po šeststo klicev.
Stanka Černilec, medicinska sestra
V kratkem bomo uporabo aplikacije doZdravnika.si vklopili še v ostalih zdravstvenih ustanovah, ki želijo svojim pacientom ponuditi hiter in moderen način naročanja. Bi spletno naročanje vaših pacientov radi omogočili tudi vi?
Pokličite nas za predstavitev aplikacije doZdravnika.si v vaši ustanovi.
Fotografije in zapis: Tea Petrovski