Kako Anita prihrani čas pri delu v referenčni ambulanti ZD Nova Gorica

Kako Anita prihrani čas pri delu v referenčni ambulanti ZD Nova Gorica
24. 11. 2016 Simon Torkar

Kako Anita prihrani čas pri delu v referenčni ambulanti ZD Nova Gorica

Z Anito, diplomirano medicinsko sestro, ki skrbi za brezhibno delovanje referenčne ambulante v ZD Nova Gorica, smo se pogovarjali o tem, kakšni naj bodo računalniški programi, da bi referenčna ambulanta delovala čimbolj avtomatsko in prihranila čas.

Hitra obravnava

Ko medicinska sestra v referenčni ambulanti odpre novo obravnavo pacienta, je zanjo ključnega pomena, da lahko obravnavo odpre čimhitreje in brez dodatnega dela definira diagnozo in storitev, ki se izvaja. Dodajanje diagnoz mora biti čimbolj preprosto.

Pomembno je, da ji pri tem pomaga računalniški program, ki mora biti prilagodljiv. Pogosto uporabljene funkcionalnosti morajo biti hitro dostopne, npr. vprašalniki ali povezave do spletnih izračunov, kot je npr. Frax.

b1353e81-b878-4e71-8960-c2329da8670a

Zakaj bi izpolnjevali isto polje na več različnih obrazcih, če smo ga enkrat že vpisali?

Ključnega pomena je, da zna programska oprema prenašati ista polja med različnimi obrazci, da jih izpolnimo samo enkrat.

05bf2f1b-8c94-4625-9bed-a720ea1eeec3

Register kroničnih bolnikov je v pomoč tako osebju ambulante kot vodstvu ustanove.

Zaradi jasnih podatkov ni več dvomov o delu posameznih ambulant, baza pa omogoča ustrezno planiranje dela.

be196040-4b57-4d1e-bc44-b5b09569d437

Vabljenje pacientov na kontrole mora biti enostavno in povezano z registrom.

Nujno je ciljno vabljenje, saj želimo kronične bolnike vabiti po drugačnem časovnem intervalu kot zdrave.

Centralna podatkovna baza prinaša referenčni ambulanti več prednosti:

  • ker dela medicinska sestra v več ambulantah, letno primerja odzive pacientov na vabila med ambulantami; v primeru, da je pri enakem načinu vabljenja v kateri izmed ambulant odziv slabši, lahko ukrepa in izboljša odzivnost,
  • v določenih ambulantah je lahko odzivnost na vabila takojšnja, medtem ko potrebujejo pacienti drugih ambulant drugačen pristop k vabljenju; z uporabo računalniškega programa in centralne baze je takšna primerjava možna.

Pomembno je, da nam računalniška podpora pri delu v referenčni ambulanti omogoča, da pri svojem delu prihranimo čas. Kot primer bi lahko navedli letno oddajanje poročil na NIJZ, ki ga je potrebno vsako leto oddati za preteklo leto. Za to smo prvotno potrebovali 14 dni, sedaj ko nam računalniška podpora omogoča, da iščemo po dejavnikih tveganja znotraj programa, pa porabimo 3 dni za poročilo celotne ambulante, kar je očiten prihranek.

Anita Ostrouška
dipl. medicinska sestra v ZD Nova Gorica

Zelo smo veseli, da smo se lahko z Anito pogovorili o njenem delu. Ravno takšni pogovori nam namreč omogočajo, da prisluhnemo vašim željam in jih prenesemo v programske rešitve. Ko vidimo tako pozitiven odziv, vemo, da smo zadeli bistvo.

simon

Simon Torkar
Vodja področja primarno zdravstvo

Simon Torkar je vodja področja primarno zdravstvo v podjetju SRC Infonet in ima več kot 20 let delovnih izkušenj s procesi, ki potekajo vsakodnevno v zdravstvenih domovih in zasebnih ordinacijah.

Bi želeli deliti podobno zgodbo iz vaše ustanove? Vabljeni, da nam svoje mnenje sporočite v komentarjih.

Z veseljem se bomo oglasili pri vas in delili vašo izkušnjo.

Brez komentarjev

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*