Že veste, ali so vaši pacienti zadovoljni z vašo storitvijo?

Že veste, ali so vaši pacienti zadovoljni z vašo storitvijo?
30. 11. 2018 infonet

Veste, če so vaši pacienti zadovoljni z vašo storitvijo?

Si želite, da se pacienti počutijo dobro in so zadovoljni z opravljeno storitvijo? Veste, v čem ste res dobri in kaj bi morebiti še lahko izboljšali? Morda pa prav blestite v neki dejavnosti, za katero sami menite, da je povsem samoumevna, pacienti pa jo močno cenijo.

Danes si redkokdo vzame čas, da bi prosil za knjigo pohval in pritožb in vanjo zapisal svoje mnenje in izkušnje. Povsem drugače pa je, če dobi kratek vprašalnik kar prek SMS sporočila. Le nekaj klikov, ki pacientu ne vzamejo veliko časa, lahko vam pomenijo dragocen vir informacij brez dodatne obremenitve zaposlenih!

Kako najhitreje do mnenja pacientov ali bolje … spoznajte Instant Feedback Medical

InstantFeedback je storitev, prek katere na popolnoma avtomatiziran način pridobite odziv pacientov kar s pomočjo informacijskega sistema Birpis21 ali Isoz21. Z merjenjem zadovoljstva pridobite povratne informacije, ki zagotavljajo učinkovito ter objektivno sliko pacientovih zahtev in pričakovanj. Z oceno stanja pa lahko oblikujete in izboljšate plan za prihodnost. Spremljanje zadovoljstva pacientov pozitivno vpliva na vašo ustanovo, saj se s pomočjo izboljšav dvigne tudi ugled ustanove.  To pa nenazadnje pripomore tudi k boljšemu poslovanju.

Kako deluje InstantFeedback?

Ker je InstantFeedback storitev v oblaku, zanjo ne potrebujete dodatne strojne ali programske opreme, temveč le povezavo z vašim obstoječim informacijskim sistemom. Ob zaključku obravnave avtomatično kreiramo in pacientu pošljemo poziv k oddaji ocene o zadovoljstvu s prejeto zdravstveno storitvijo. Poleg tega pa je storitev popolnoma skladna z zakonodajo in GDPR, saj že vnaprej poskrbimo za pridobitev soglasja pri merjenju zadovoljstva pacientov. Vsa pridobljena mnenja pa se avtomatično psevdonimizirajo.

Merjenje zadovoljstva strank smo z uporabo InstantFeedbacka dvignili na bistveno višjo raven, kot smo to počeli prej. Avtomatizacija procesa in ustrezna informacijska podpora omogočata, da po mnenju povprašamo slehernega pacienta, od katerega imamo soglasje za to početje. Analitika, ki jo sistem nudi, razkriva informacije, do katerih včasih nismo prišli. Menim, da bi tak način merjenja zadovoljstva morali vpeljati vsi zdravstveni izvajalci.

Sandra Jerebic,, univ dipl. soc.
Predstavnica vodstva za kakovost SB Jesenice

Tiste ustanove, ki merijo zadovoljstvo in spoznajo, kaj uporabniki njihovih zdravstvenih storitev cenijo in kaj jih moti, lahko ponudijo bolj zadovoljive storitve in tako povečujejo svoj ugled. Na takšen način namreč pokažejo, da jim je mar.

Vas zanima, kaj o vaših storitvah menijo pacienti?

Za več informacij obiščite spletno stran storitve InstantFeedback Medical, kjer se lahko prijavite za neobvezujoč 30-dnevni brezplačni preizkus.

Brezplačni 30-dnevni preizkus
… ali pa nam pišite.

dr. Denis Pavliha

dr. Denis Pavliha
Direktor marketinga

Denis Pavliha je direktor marketinga v SRC Infonet, s svojim delom pa pokriva tudi področje splošne administracije in prvonivojske podpore. Ima več kot 10 let delovnih izkušenj pri uporabi tehnoloških rešitev na področju zdravstva.

2 komentarja

  1. NADA KARNIČNIK 5 let nazaj

    Pozdravljeni!
    Že vrsto mesecev rešujem zadevo z urejanjem bolniškega staleža nege za svojega otroka. Ker je trajno bolan otrok, se velikokrat znajdem v vrsti za dvig bolniškega lista. Ampak so vedno težave, ker VAŠ program noče prenest zapisa iz kartice. Zadeva se dogaja v ZD Dravograd, VAŠA odzivnost pa je ????

    • Author
      infonet 5 let nazaj

      Spoštovani,

      preverili smo stanje prijave težave s strani ustanove ZD Dravograd. Med njimi ne zasledimo nobene prijave, ki bi se nanašala na težave, ki jih opisujete. Zato bi vas prosili, če se lahko obrnete neposredno na svoj zdravstveni dom. Vse prejete zahtevke obravnavamo z resnostjo in se trudimo, da jih rešimo čimprej. Zato ste lahko prepričani, da bi tovrstno težavo že uredili, sploh če bi se dogajala mesece, kot navajate.

      Želimo vam čimmanj težav pri administrativnih opravilih.

      Ekipa SRC Infoneta

Oddaj repliko na NADA KARNIČNIK Pritisni tukja in prekliči repliko na

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*