Vrstomati tudi uradno v uporabi v izolski bolnišnici

Vrstomati tudi uradno v uporabi v izolski bolnišnici
28. 7. 2016 Aleš Mali

Vrstomati tudi uradno v uporabi v izolski bolnišnici

Po enomesečni poskusni uporabi Vrstomatov v Splošni bolnišnici Izola so danes v bolnišnici pripravili tudi uradno predstavitev SRC Infonetove rešitve za avtomatski sprejem pacientov brez bolnišničnega osebja.

Terminali za avtomatski sprejem pacientov

Zanimivo novost za bolnišnice, kjer smo vzeli najboljše lastnosti dveh naših produktov, touchscreen zaslon ClinicAll in programsko opremo Vrstomata ter izdelali rešitev, ki bolnišnicam opazno poenostavlja sprejem vseh pacientov, so tudi uradno danes predstavili na tiskovni konferenci v SB Izola.

Z uporabo naše rešitve lahko bolnišnica prihrani pri administrativnem osebju. Administrativni sprejem pacientov lahko izvedemo z uporabo avtomatskih terminalov, v katere ob prihodu pacient vstavi svojo zdravstveno kartico. O še boljši različici Vrstomata, prilagojeni za okolja, kjer lahko sprejmemo veliko število pacientov, si lahko še več preberete v naši prejšnji objavi.

Izboljšanje pacientove izkušnje v zdravstvenem sistemu

V preteklih desetletjih smo se v SRC Infonetu ukvarjali predvsem z rešitvami, ki so podpirale delo zdravnikov in ostalega zdravstvenega kadra. Zadnjih nekaj let pa se v sodelovanju z našimi strankami oz. partnerji intenzivno ukvarjamo tudi s procesi, ki vključujejo oz. vplivajo na razpoloženje pacientov pri prehodu skozi zdravstveni sistem.

Z našimi rešitvami želimo skrajšati čas, ki ga pacienti preživljajo v zdravstvenih ustanovah.

Rešitev Vrstomat in njegov specifičen način uporabe, ki smo ga skupaj s Splošno bolnišnico Izola vpeljali, je ena od rešitev, ki nedvomno zasleduje zastavljeno usmeritev. Veseli nas, da imamo stranke in partnerje, ki nenehno izboljšujejo procese v zdravstvu ter da imamo njihovo zaupanje in jim pri tem pomagamo.

 

 

vrstomat-vertical

Zahvaljujem se SRC Infonetu, ki je v zadnjem mesecu vložil veliko truda, da smo sistem Vrstomat postavili in uredili vse, kar je potrebno za hitrejši sprejem pacientov v ambulante. Le po enomesečni poskusni uporabi se s pomočjo Vrstomata uspešno naredijo avtomatski sprejemi 80 odstotkov vseh pacientov.

Preskakovanje vrstnega reda in nepotrebno čakanje smo ukinili oz. zmanjšali na minimum. Številka čakajočega se bo, hkrati z navedenimi podatki, prikazovala na monitorjih, ki so v vseh čakalnicah in hodnikih. Vsak bo vedel, kdaj je na vrsti.

 

mag. Radivoj Nardin, direktor SB Izola

Da se tudi drugače

Na tiskovni konferenci v SB Izola smo lahko slišali predstavitev nastanka ideje in celotne zgodbe Vrstomata, v živo pa smo si ogledali tudi že konkretno uporabo sistema, ki so ga pacienti v SB Izola že lepo sprejeli.

Rešitev zajema set-top box naprave, ki na TV zaslonih prikazujejo čakalne sezname vseh ambulant v živo v anonimizirani obliki. Na ta način ni več zmede, saj je tako pacientom kot tudi osebju v vsakem trenutku jasno, kdaj je kdo na vrsti.

Čas, ki ga pacienti preživljajo v zdravstvenih ustanovah, želimo z našimi rešitvami skrajšati. Stres, utrujenost in utesnjen občutek, ki ga marsikdo doživlja v čakalnicah in hodnikih, vpliva tudi na kakovost zdravljenja. Vsaka avtomatizacija razbremeni zdravstveni kader, ta pa se lahko posveti prepotrebnemu delu s pacienti.

 

mag. Vasja Rebec, direktor SRC Infoneta

Vsak pacient bo na vrsti, ko je naročen oziroma po vrstnem redu – ne glede na to, kdaj pride.

 

mag. Radivoj Nardin, direktor SB Izola

O naši rešitvi so pisali tudi mediji. Vas zanima več?

RTV Slovenija Primorske novice

Ker se zavedamo, da je lahko proces zdravljenja za marsikaterega pacienta precej stresen, ga želimo z vpeljavo tovrstnih rešitev vsaj deloma ublažiti. Z našo rešitvijo je tako prihod v bolnišnico bolj pacientu prijazen, saj se mora zglasiti vedno na isti točki, od tam naprej pa ga sistem vodi do ciljne ambulante.

Aleš Mali
Vodja področja bolnišnice

Aleš Mali je vodja področja bolnišnice v podjetju SRC Infonet in ima več kot 15 let delovnih izkušenj s procesi, ki potekajo vsakodnevno v bolnišnicah.

Kaj pa vi menite o sprejemu in čakanju v zdravstvenih ustanovah? Vabljeni, da nam svoje mnenje sporočite v komentarjih.

1 Comment

  1. Andrej Sobočan 8 let nazaj

    Sem zagovornik tehničnih rešitev, vendar bi se morala tehnična rešitev razložiti širše, predvsem uporabnikom zdravstvenih storitev in jasno povedati , da zdravniki oz. drugo zdravstveno osebje ni odgovorno za čakalno vrsto.
    lp Andrej

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*