Skrbimo za učinkovitejši sprejem na Jesenicah

Skrbimo za učinkovitejši sprejem na Jesenicah
21. 10. 2016 Aleš Mali

Skrbimo za učinkovitejši sprejem na Jesenicah

Predstavljamo vam še eno bolnišnico, ki se je odločila optimizirati proces sprejema pacientov in obenem razbremeniti svoje administrativno osebje. Ob premierni predstavitvi nove pridobitve, Vrstomata, jih je obiskal prav poseben gost.

Vzbujeno zanimanje visokih gostov

Prejšnji teden je bilo na Jesenicah vznemirljivo, saj je tamkajšnjo bolnišnico obiskala visoka delegacija. Bolnišnično novo pridobitev, Vrstomat, sta si namreč ogledala predsednik vlade dr. Miro Cerar in ministrica za zdravje Milojka Kolar Celarc. Sprehodila sta se tudi po hodnikih urgentnega centra in si ogledala, kako deluje SRC Infonetov sistem TV zaslonov za pacientu prijazno čakalnico.

Odlična organizacija bolnišnice

V SB Jesenice so se na namestitev Vrstomata temeljito pripravili, saj so sami poskrbeli za pacientu razumljiva navodila o uporabi Vrstomata. Na ta način upajo, da bo čimmanj nejasnosti pri prijavi.

Sam postopek sprejema je enostaven, saj se pacient prijavi tako, da vstavi svojo zdravstveno kartico. Vrstomat ga nato z obvestilom na zaslonu in natisnjenem listku napoti v ambulanto, kjer je naročen.

 

jese6

Direktor SB Jesenice je navdušen!

Vrstomat je predpremierno preizkusil tudi direktor SB Jesenice Janez Poklukar. Prijavo je izvedel s svojo zdravstveno kartico in bil napoten kar v sejno sobo, o čemer priča tudi prejeti listek.

Medijsko odmeven dogodek

Poleg povabljenih pa na samem dogodku ni bila le SRC Infonetova ekipa, temveč cela kopica fotografov.

Verjamemo, da jim je uspelo posneti ogromno dobrih fotografij Vrstomata!

Predstavitev delovanja v živo

Predsednik vlade in ministrica za zdravje sta skupaj z direktorjem SB Jesenice tudi sama preizkusila delovanje Vrstomata. Po izvedeni prijavi so si skupaj ogledali še sistem TV zaslonov, ki na hodnikih ustvarjajo red in pozivajo paciente k vstopu v ambulante.

BIRPIS21 vsebuje vse šifrante diagnoz …skoraj vse.

Ob ogledu ene izmed ambulant se je predsednik vlade posvetil tudi pregledu bolnišničnega informacijskega sistema BIRPIS21. Med pogovorom z zdravstvenim osebjem pa je šaljivo pripomnil, kaj pravzaprav pogreša v programu – diagnozo “politik”.

O naši rešitvi so pisali tudi mediji. Vas zanima več?

Gorenjski glas Radio 1

Ker se zavedamo, da je lahko proces zdravljenja za marsikaterega pacienta precej stresen, ga želimo z vpeljavo tovrstnih rešitev vsaj deloma ublažiti. Z našo rešitvijo je tako prihod v bolnišnico bolj pacientu prijazen, saj se mora zglasiti vedno na isti točki, od tam naprej pa ga sistem vodi do ciljne ambulante.

Aleš Mali
Vodja področja bolnišnice

Aleš Mali je vodja področja bolnišnice v podjetju SRC Infonet in ima več kot 15 let delovnih izkušenj s procesi, ki potekajo vsakodnevno v bolnišnicah.

Kaj pa vi menite o sprejemu in čakanju v bolnišnicah? Vabljeni, da nam svoje mnenje sporočite v komentarjih.

2 komentarja

  1. andrej bogataj 6 let nazaj

    Dober dan. Pred mesecem ali dvema sem peljal očeta na jesenice v urgentno ambulanto. Kljub 3 urnemu čakanju nisem mogel razbrati na monitorju, kako poteka delo. Nisem prepričan, če so informacije tako konfuzne, potem ste udarili mimo, ali pa sistem sploh ni deloval. Predvsem sem se pa spomnil, da je bil enak primer na vmesniku na elektronski banki v eni od bank. Ko sem svojo pripombo o nerazumljivosti posredoval banki me je programer – pazite: programer prepričeval kako je vpisovanje podatkov enostavno in logično. Pa smo pri temeljnem problemu: Vmesnik – tukaj mislim predvsem grafični prikaz mora obvezno narisati nekdo, ki je uporabnik in nikakor programer ali komercialist ali kdorkoli iz hiše ki pripravlja programsko opremo. Ker se tudi v našem podjetju ukvarjamo z grafičnim oblikovanjem sem popolnoma prepričan, da je to edina pravilna pot. Torej: stran z nepotrebno navlako in nepotrebnimi informacijami. Kar se prikazuje pa veliko in logično in jasno in razumljivo brez 1000 odtenkov kolorita, ki jih imajo običajno programerji, da utemeljijo svoje poslanstvo. Predvsem pa: oblikujte grafični vmesnik pisan na kožo uporabniku in ne vam, ki tako ali tako veste vse. Pa bez zamere!

    • infonet 6 let nazaj

      Andrej pozdravljeni,

      hvala za vaše sporočilo. Pacienti na monitorju urgentnega centra so razvrščeni po stopnji nujnosti (barva) in po času prihoda. Pacient je na zaslonu označen z zaporedno številko prihoda in začetnicama imena in priimka.

      Hvala tudi, ker ste z nami delili svojo izkušnjo z elektronsko banko. Strinjamo se z vami, da programerji niso grafični oblikovalci in posledično niso najboljši načrtovalci UX/UI.

      Želimo vam lep dan,
      ekipa SRC Infonet

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*