Vrstomat v zasebni ambulanti uspešno razbremenil zdravstveno osebje

Vrstomat v zasebni ambulanti uspešno razbremenil zdravstveno osebje
20. 9. 2016 Simon Torkar

Zadovoljno osebje in pacienti zaradi manj trkanja

Nedavno smo vam predstavili poenostavljen sprejem pacientov v Splošni bolnišnici Izola, kjer Vrstomat uspešno uporabljajo v povezavi s touchscreen zasloni ClinicAll.

Naša programska oprema Vrstomata pa je prilagojena tudi za uporabo v drugih zdravstvenih ustanovah, kot so zdravstveni domovi ter seveda zasebne zdravstvene ambulante.

Vrstomat tako že nekaj mesecev uspešno uporabljajo v zasebni otroški ambulanti dr. Hermine Krese v Tržiču, kjer so nam prijazno predstavili svoj način dela z Vrstomatom.

Sprejem pacientov s pomočjo avtomatskega terminala

Z uporabo Vrstomata v ambulantah razbremenimo zdravstveno osebje. Administrativni sprejem pacientov izvedemo z uporabo avtomatskega terminala, v katerega pacient ob prihodu vstavi svojo zdravstveno kartico. Pacient brez trkanja ali čakanja tako obvesti osebje o svojem prihodu, tako medicinska sestra kot tudi zdravnica pa sta na svojih ekranih v ambulanti takoj obveščeni o prihodu novih pacientov ter stanju v čakalnici.

Uporaba Vrstomata je za paciente enostavna

Postopek sprejema pacientov je enostaven, saj se pacient ob prihodu v čakalnico prijavi tako, da vstavi svojo zdravstveno kartico, Vrstomat pa ga z obvestilom na zaslonu postavi v čakalno vrsto.

Istočasno je zdravstveno osebje v ambulanti takoj obveščeno o prihodu novega pacienta, tako da lahko v vsakem trenutku le s pogledom na svoj računalniški ekran v ambulanti preveri, koliko pacientov je v čakalnici.

 

 

kresedetail

Sistem že deluje v zasebni otroški ambulanti dr. Hermine Krese v Tržiču

V ambulanti dr. Hermine Krese so se za vpeljavo odločili zato, ker je rešitev prijazna bolnikom, nudi popoln nadzor nad stanjem v čakalnici in predvsem zmanjšuje morebitno nezadovoljstvo pacientov.

V naši ambulanti smo se za vpeljavo Vrstomata odločili zato, ker je rešitev za bolnike prijazna in enostavna, nudi nam popoln nadzor nad stanjem v čakalnici in predvsem zmanjšuje morebitno nezadovoljstvo pacientov. Brez trkanja bolnikov po vratih ambulante sva s sestro v ambulanti takoj obveščeni o njihovem prihodu, saj lahko na svojih ekranih sproti spremljava, kakšno je stanje v čakalnici.

Hermina Krese, dr.med., spec.pediater

Pregledni seznami čakanja in obvestila na ekranu

Vrstomat deluje kot set-top box naprava, ki na TV zaslonih prikazuje čakalni seznam ambulante v živo v anonimizirani obliki. Na ta način ni več zmede, saj je tako pacientom kot osebju v vsakem trenutku jasno, kdaj je kdo na vrsti.

Na TV ekranih pa lahko poleg čakalne vrste prikazujete tudi razne  zabavno-informativne vsebine ali obvestila, ki bi jih želeli deliti s svojimi pacienti.

Proces zdravljenja je lahko za marsikaterega pacienta precej stresen, zato ga želimo z vpeljavo tovrstnih rešitev vsaj deloma ublažiti. Z našo rešitvijo je tako prihod v ambulanto pacientu bolj prijazen.

simon

Simon Torkar
Vodja področja primarno zdravstvo

Simon Torkar je vodja področja primarno zdravstvo v podjetju SRC Infonet in ima več kot 20 let delovnih izkušenj s procesi, ki potekajo vsakodnevno v zdravstvenih domovih in zasebnih ordinacijah.

Kaj pa vi menite o sprejemu in čakanju v zdravstvenih ustanovah? Vabljeni, da nam svoje mnenje sporočite v komentarjih.

Fotografije in zapis: Tea Petrovski

10 komentarjev

  1. RIHTARŠIČ IRENA 8 let nazaj

    zanima me cena.LP

    • infonet 8 let nazaj

      Spoštovani,
      hvala za vaše vprašanje, vas kontaktiramo. Lep dan, SRC Infonet

  2. Mirjam Vide Katič 8 let nazaj

    Pozdravljeni, tudi mene zanima cena, lp

    • infonet 8 let nazaj

      Spoštovani,
      hvala za vaše vprašanje, vas kontaktiramo. Lep dan, SRC Infonet

  3. Karmen Fürst 8 let nazaj

    Zanima me, kako gre to skupaj z vrsto že naročenih pacijentov preko telefona ali maila ?

    • infonet 8 let nazaj

      Spoštovani.

      Če paciente, ki so naročeni preko telefona ali e-maila, vpišete v modul Čakalna knjiga v vašem programu ISOZ21, potem ni problema: Vrstomat avtomatsko glede na to čakalno knjigo sestavi vrsto na TV zaslonu.
      Lep dan, SRC Infonet

  4. Matej Puhan 7 let nazaj

    Pozdravljeni, zanima me konkretna izvedba rešitve vrstomata.

    • infonet 7 let nazaj

      Spoštovani,
      hvala za vaše vprašanje, vas kontaktiramo. Lep dan, SRC Infonet

  5. ERIK HRAST 7 let nazaj

    Za določene administrativne storitve je še vedno zahtevana kartica v čitalcu pri sestri.
    Kako je s tem?

    • infonet 7 let nazaj

      Spoštovani.
      Hvala za vaše vprašanje. Verjetno mislite na kartico pacienta.

      Za tiste uporabnike, ki imajo program ISOZ21:
      – če govorimo o vrsti Vrstomata, ki preverja zavarovanje, napotnico, vpis v čakalno knjigo in nato kreira obravnavo, Vrstomat za ta dan že vpiše zavarovanje pacienta v ISOZ21 (ko pacient vtakne kartico v Vrstomat v čakalnici) in naknadno preverjanje kartice pacienta v ambulanti ni več potrebno, saj so vsi potrebni podatki iz kartice že v programu.

      Če pa govorimo o Vrstomatu, ki deluje kot samo spremljanje čakalne vrste v čakalnici, je za katerokoli administrativno delo v ambulanti potrebno še, da vam pacient kartico izroči še v ambulanti.

      Lep dan.

Komentiraj

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

*