In cooperation with HIIS we developed an even simpler QueueMate

In cooperation with HIIS we developed an even simpler QueueMate
12. 6. 2019 Miha Kaufman

In cooperation with HIIS we developed an even simpler QueueMate

Postopek sprejema pacientov v slovenskih zdravstvenih ustanovah se vse bolj digitalizira. Ustanov, ki uporabljajo avtomatiziran postopek sprejema, je vedno več, zato nas veseli, da smo uspeli narediti uporabo Vrstomata še enostavnejšo in hitrejšo za ustanove.

Enostavnejša uporaba Vrstomata za ustanove od sedaj brez uporabe profesionalne kartice

V sodelovanju z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije smo delovanje Vrstomata dopolnili na ta način, da omogoča dostop do funkcij ZZZS On-line s pomočjo strežniškega certifikata, torej brez uporabe profesionalne kartice.

Vrstomat za delovanje tako ne potrebuje več niti strežnika s čitalcem kartic zdravstvenega zavarovanja niti profesionalne kartice.

Prav tako ni več potrebe po občasnem vnašanju PIN številke. V on-line auditingu pa se beleži, da podatke s kartic zdravstvenega zavarovanja bere Vrstomat in ne več profesionalna kartica.

           Vrstomat je ‘čisti luksuz’.

Februarja in marca je bilo na naši kliniki veliko bolniških odstotnosti. Na srečo smo takrat pri nas uvedli Vrstomat, zato sta le dve zaposleni na našem sprejemnem pultu uspeli opraviti vsa nujna dela za nemoten potek delovnega procesa. Z uvedbo Vrstomata ni več vrste pred sprejemnim pultom, ker vse običajne sprejeme pacientov avtomatsko opravi Vrstomat, tako da lahko administracija opravlja ostala pomembna dela, za katera pa je pred uvedbo Vrstomata vedno zmanjkovalo časa.

Vrstomat se nam zdi ‘čisti luksuz’, ker nam po ocenah opravi 80% celotnega dela na sprejemnem pultu.

Branka Jagodič, vodja administracije na Ortopedski kliniki, UKC Ljubljana

Vrstomat od sedaj tudi v urgentnih centrih z upoštevanjem varovanja osebnih podatkov pacienta

Po novem Vrstomat omogoča tudi integracijo z urgenco. Pomembna razlika pri sprejemu pacientov v urgentnih centrih je namreč ta, da smo Vrstomat prilagodili tako, da lahko ustanova tudi v urgentnem centru zagotavlja varstvo osebnih podatkov pacienta, saj registracija na sprejemnem pultu urgence poteka anonimno.

Pacient se avtomatsko sam registrira na Vrstomatu, dobi natisnjeno obvestilo z navodili in številko, nato pa triažna sestra pacienta pokliče po njegovi številki (brez imena) v triažni prostor, ki je ločen od sprejemne čakalnice. Osebni podatki se torej v sprejemni čakalnici ne širijo.

Vrstomat smo dopolnili tudi tako, da v informacijskem sistemu bolnišnice samodejno preverja, če je pacient, ki je pomotoma prišel na sprejem urgentnega centra, naročen na pregled v kateri od drugih ambulant bolnišnice in ga avtomatsko z natisnjenim obvestilom usmeri v pravo ambulanto.

Nova generacija Vrstomata

Nadgrajena programska oprema Vrstomata prinaša še hitrejši postopek registracije pacientov ob sprejemu.

Nenazadnje, pa smo izboljšali tudi strojno opremo našega Vrstomata. Novejši Vrstomati bodo tako imeli še boljši in večji ekran.

 

Vrstomat je bil že pred časom predlagan za standard, ki naj bi ga uporabljale vse zdravstvene ustanove. Danes njegove prednosti uspešno izkorišča že več kot 25 bolnišnic in zdravstvenih domov.

Je čas, da razbremenite sprejemni pult in pacientom omogočite prijetnejšo izkušnjo v vaših čakalnicah? Pišite nam in svetovali vam bomo, kako do optimalnejšega poteka dela.

Optimizirajte svoje delovne procese z Vrstomatom

Pišite nam … ali pa si preberite več o Vrstomatu.

Miha Kaufman

Miha Kaufman
vodja produkta Vrstomat v SRC Infonetu

0 Comments

Komentiraj

Your email address will not be published.

*