Vas zanima, koliko časa v resnici rešujemo vašo težavo?
Želimo vam olajšati komunikacijo z nami. Prek našega novega spletnega podpornega centra lahko oddajate zahtevke neposredno naši podpori in v živo spremljate reševanje.
Enostavna oddaja zahtevkov našemu podpornemu oddelku
Z uporabo našega novega podpornega centra lahko oddate vse zahtevke elektronsko. Vzemite si le nekaj sekund in izpolnite enostaven obrazec, ki vas vodi skozi postopek in poskrbi, da vnesete vse potrebne podatke in pripnete datoteke.
Elektronska prijava težav
in spremljanje reševanja v živo
Stanje reševanja zahtevkov lahko spremljate sproti, medtem ko so v reševanju. Omogočen je pregled vključenih oseb in časa reševanja zahtevka.
Pregled vseh oddanih zahtevkov
in njihovih stanj
Aplikacija omogoča pregled zgodovine vseh oddanih zahtevkov iz vaše ustanove.
Vsa najnovejša obvestila in posodobitve verzij na enem mestu
Podporni center omogoča prenos navodil in najnovejših verzij naših programov.
Zavedamo se, da ste z našimi produkti in storitvami bolj zadovoljni, če je vaša težava rešena čim hitreje.
Vi pa se seveda zavedate, da naša podporna služba lahko sprejema telefonske klice, ali pa rešuje probleme.
Zato odložite telefon, obiščite naš novi podporni center in začnite z enostavnim oddajanjem zahtevkov v elektronski obliki.
dr. Denis Pavliha
Vodja produktnega razvoja
Denis Pavliha je vodja produktnega razvoja v SRC Infonet ter vodja strateškega razvoja v matičnem podjetju SRC. Ima več kot 10 let delovnih izkušenj pri uporabi tehnoloških rešitev na področju zdravstva.