DMS+eHramba

ePoslovanje in eHramba v zdravstvu
pregledno, učinkovito, varno

Celovita rešitev in pristop k brezapirnemu poslovanju.

DMS+eHramba

Uredba GDPR je postavila nove zahteve in pravila urejanja dokumentacije. Kmalu ji bo sledil še ZVOP-2.

Ali ste prepričani, da je vaša dokumentacija urejena skladno z uredbo?
Menite, da bi vaša ustanova uspešno prestala obisk informacijskega pooblaščenca? Z elektronskim poslovanjem se lahko teh skrbi rešite povsem preprosto.

eRecept

Brezšivna integracija med rešitvijo za upravljanje z dokumenti, zdravstvenim informacijskim sistemom ter celovito rešitvijo eHrambe.

S podjetjem Logitus d.o.o. smo razvili in vzpostavili rešitev na ključ, ki zajema rešitev za upravljenje z dokumenti (krajše poimenovan DMS), ki neločljivo (brezšivno) povezuje jedrni IS zdravstvenih izvajalcev SRC Infoneta (BIRPIS21 in ISOZ21) za zajem in e-hrambo pri certificiranem ponudniku dolgoročne hrambe (storitev eHramba Logitus). Uvajanje je podkrepljeno s prevzemom pri Arhivu RS potrjenih namenskih vzorčnih notranjih pravil za področje medicine in zdravstva. Rešitev za upravljanje z dokumenti se lahko integrira tudi v informacijska sistema MBL in doZdravnika.si.

Zaradi transparentnosti in prikaza celovitosti ponudbe s končnimi naročniki sklenemo tropartitno pogodbo, v kateri razmejimo obseg aktivnosti, ki jih za naročnika izvajata SRC Infonet ali Logitus d.o.o.
Za naročnike Zlatega paketa so v vsaki ponudbi zapisani pogoji, ki se nanašajo na izvedbo storitev s strani SRC Infoneta.

Ključne prednosti

  • Brezpapirno poslovanje.
  • Jasna sledljivost nad kreiranjem, vpogledi, popravki in distribucijo elektronskih dokumentov.
  • Elektronskim dokumentom zagotovimo pravno veljavo in jih lahko hranimo dolgoročno v namenskih e-arhivih.
  • Skladnost z uredbo GDPR.

Celovita rešitev bolnišničnega informacijskega sistema SRC Infonet in eHramba Logitus zagotavljata pogoje za prehod na popolno brezpapirno poslovanje.

eRecept

Poleg tega, da se z brezpapirnim poslovanjem izognemo kopičenju dokumentacije, pretiranem tiskanju in ponovnem skeniranju, pa zagotovimo tudi jasno sledljivost nad kreiranjem, vpogledi in popravki dokumentov. Na tak način jim torej zagotovimo pravno veljavo in jih lahko hranimo dolgoročno v namenskih e-arhivih. Z vidika uredbe GDPR je vpeljava e-dokumentacije vsekakor zaželena, saj z njo dosti lažje poskrbimo za skladnost z uredbo, hkrati pa optimiziramo določene administrativne procese in tako prihranimo čas in olajšamo delo osebju.

eRecept

hospital 360

Kaj vam zagotavlja celovita rešitev?

  • Nadgradnja programskih rešitev SRC Infoneta s funkcionalnostmi  dokumentnega sistema in integracija s certificirano storitvijo dolgoročne e-hrambe (eHramba Logitus).
  • Uvajanje Vzorčnih notranjih pravil za področje medicine, zdravstva ter dobrega počutja (edina, ki so pripravljena in prilagojena uvedbi omenjene celovite rešitve).
  • Pravno veljavnost shranjenih elektronskih dokumentov.
  • Avtomatsko kreiranje zakonsko določenih rokov hrambe z implementiranim Enotnim klasifikacijskim načrtom za področje zdravstva.
  • Brezšivno integracijo s programskimi rešitvami SRC Infoneta tudi za izdane e-račune.
  • Zajem dokumentov iz drugih informacijskih rešitev (namenske rešitve povezane z bolnišničnim IS, finančno – računovodske, knjiga prejete in izdane pošte, obračun plač, ipd. )
  • Predhodno preizkušeno rešitev (več različnih ustanov s področja medicine, ki vključuje tudi splošno bolnišnico).

Dolgoletne izkušnje in bogata domenska znanja na področju zdravstvene informatike vam zagotavljajo, da v podjetju SRC Infonet najdete kakovostnega in zanesljivega partnerja. Nudimo celovit pristop k reševanju kakršnega koli problema ali izziva na področju informacijske podpore v zdravstvu in izvajamo projekte tako na lokalni kot na nacionalni ravni.

eRecept

Kaj pridobite z uporabo predstavljene rešitve?

  • Popoln nadzor nad lokacijo in vsebino shranjenih dokumentov, ki omogoča hiter, učinkovit pregled in iskanje dokumentov brez uvajanja dodatnega dokumentnega sistema.
  • 100% varnost shranjenih dokumentov z vidika dostopa in jasne preglednosti.
  • Sistem pooblastil kreiranja dokumentov in dostopov kot nadgradnja obstoječega sistema v vašem bolnišničnem informacijskem sistemu.
  • Trajnost in obstojnost dokumentacije, morebitnih kopij in popravkov, ki s tem načinom shranjevanja predstavljajo rešitev problematike po fizičnem prostoru, s katerim se srečuje večina zdravstvenih ustanov.
  • Zmožnost zagotavljanja vseh pravic posameznikom, na katere se podatki nanašajo (pravica dostopa, do popravka in do izbrisa).
  • Elektronsko podpisovanje in podpisno mapo.

Urgentni center

Pišite nam in si zagotovite predstavitev rešitve DMS+eHrambe.

Izberite prehod na popolno in varno brezpapirno poslovanje.